MEDISCHE SECTOR

Télé Secrétariat is al 28 jaar actief als medisch secretariaat en ontwikkelde kostenbesparende diensten op maat om te voldoen aan de behoeften van alle beroepen in de gezondheidszorg en paramedische sector.

 

Geniet van de voordelen van een professioneel medisch secretariaat, maar dan zonder de kosten en administratieve rompslomp. U zult uw tijd optimaal kunnen benutten, u helemaal kunnen toeleggen op uw activiteiten en patiënten en de kosten voor het beheer van uw secretariaat met 70% zien dalen.

  • TELEFOONPERMANENTIE

Télé Secrétariat stelt u, permanent of op welbepaalde momenten, een team van telebedienden ter beschikking die een opleiding kregen in de specifieke kenmerken van uw beroepsactiviteit en die uw oproepen op dagelijkse basis zullen beantwoorden met een persoonlijke toets:

  • telefoonpermanentie van maandag tot vrijdag van 7.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 7.00 tot 14.00;

  • meertalige dienstverlening: Frans, Nederlands, Engels en Duits;

  • eigen telefoonlijn en gepersonaliseerd onthaal;

  • gepersonaliseerd wacht- en afscheidsbericht in naam van uw praktijk;

  • volledig beheer van uw oproepen en agenda volgens uw instructies: afspraken maken, huisbezoeken vastleggen, berichten aannemen, oproepen filteren en doorschakelen, enz.;

  • gebruik van uw agenda of terbeschikkingstelling van een online agenda;

  • bevestiging en herinnering van afspraken;

  • activiteitenverslagen en oproepstatistieken.

  • ONLINE AGENDA EN ONLINE AFSPRAKEN MAKEN

Beschik over een agenda die specifiek voor de medische sector ontwikkeld is en die volledig aanpasbaar en ergonomisch is:

  • toegankelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week;

  • ondersteuning op verschillende apparaten (smartphone, tablet en computer);

  • beheer van de contactpersonen;

  • beveiligd: persoonlijke toegang en gegevensbescherming in een datacenter;

  • beheer van meerdere adressen/sites;

  • beheer van de huisbezoeken;

  • beheer van de verschillende soorten afspraken (duur, kleurcode, enz.);

  • mogelijkheid om contact op te nemen met patiënten via e-mail en sms;

  • sms/e-mail ter bevestiging van en herinnering aan de afspraak;

  • online afspraak maken.

 

Met onze oplossing kunt u de stroom aan afspraken beter beheren, terwijl u meer tijd hebt om uw activiteit uit te oefenen en uw secretariaatskosten dalen.

  • ADMINISTRATIEVE TAKEN

Télé Secrétariat begeleidt u bij het administratieve beheer van uw praktijk:

  • intikken van teksten

  • gegevensinvoer

  • digitaliseren van documenten

  • e-mailbeheer

  • brievenbeheer

  • beheer van onbetaalde bedragen

  • ...

  • GEPERSONALISEERD ONTVANGSTZUIL

Als polikliniek, medisch centrum of ziekenhuis moet u uw patiënten en bezoekers onder alle omstandigheden kunnen ontvangen. Het onthaal is tegenwoordig een integraal onderdeel van de relatie met uw patiënten en vertegenwoordigt het eerste contact. Het vormt als het ware het uithangbord van uw instelling.

Daarom ontwikkelde Télé Secrétariat een volledig personaliseerbare aanmeldzuil die gebruikt kan worden bij afwezigheid van of als aanvulling op uw secretariaatsmedewerker, maar ook als volwaardige onthaaloplossing:

  • Bezoekersregistratie;

  • SMS/E-mail alert aan de bezochte persoon;

  • Overdracht van praktische informatie;

  • Videoconferentie met een telebediende;

  • ...

Wist u dat ?

Als huisarts of groepspraktijk van huisartsen, hebt u recht op de steun van IMPULSEO III van het RIZIV voor de onkosten die u maakt voor telesecretariaat.

© 2019 Télésecretariat by iKanbi Belgium

Rue Alfred Deponthière 40 - 4431 Loncin (Ans)